We leven nog!! - Reisverslag uit Graskop, Zuid-Afrika van aad kraan - WaarBenJij.nu We leven nog!! - Reisverslag uit Graskop, Zuid-Afrika van aad kraan - WaarBenJij.nu

We leven nog!!

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg aad

18 Oktober 2014 | Zuid-Afrika, Graskop

Hallo allemaal.

Eindelijk weer wifi!!!

Eindelijk weer een bericht vanuit het verre Zuid Afrika. Wij hebben een prachtige reis gehad door het Kruger Park. Zoveel mooie dieren gezien. Olifanten, Cheetah, Buffel, Giraffe, wrattenzwijn, Gnoe, Neushoorn, Nijlpaard, Rooibokkies, Secretarisvogel, Apen, Schildpadden, Eekhoorntjes en nog veel meer!!!!

De huisjes waar we sliepen in het park waren luxer dan we hadden verwacht. snachts is het pikkedonker en hoor je niks anders dan jungle geluiden.

We hebben mooi weer gehad overdag. 's nachts heeft het behoorlijk geregend en geonweerd. In Kamp Satara hebben we nog op de veranda gezeten, genietend van het weerlicht wat het krugerpark zo nu en dan in het licht zette.

Gister hebben we genoten van de uitzichten bij de drie rondavels, bij de blyde riviers canyon en nog een aantal uitzichtpunten. We hebben afgelopen nacht in een hotel in Graskop geslapen.

Vandaag rijden we naar KwaNdebele. Spannend wat ons daar te wachten staat. Deze vakantie is een achtbaan van ervaringen, verrassingen en emoties.

Hopend op wifi in KwaNdebele zeg ik tot gauw.

• 18 Oktober 2014 - 08:14

Gaatske:

Wow gaaf zeg dat jullie een eekhoorntje hebben gezien haha...wij ook in park Clingendaal...3 km verderop hahahaaaaaaaaaa LOL
    Maar zonder gekheid....wat gaaf...en nu naar Kwandabele...Wilma ik hoop dat je al je bekenden weer zal zien. Wat spannend maar onwijs super leuk!!!
    Gister hier mijn 50ste levensjaar gevierd. Voelt oud hoor haha.
    Have fun nog lieverds!!! Love you. Ook de andere drie groepsleden super veel plezier!! XXX :)

• 18 Oktober 2014 - 08:45

Ria Bermon:

Hallo lieve Wilma je moeder, en de rest van het gezelschap. Wat fijn voor jullie dat jullie weer zulke mooie dingen mogen beleven. Geniet er maar van. Tussen twee haakjes [Jan komt hoogst waarschijnlijk maandag weer thuis voor ZIJN laatse reis. Als de pijn tenminste onder controle is] Groetjes vanuit Hallum en tot mails.

• 20 Oktober 2014 - 11:32

Madelon:

Mooie verhalen! Mooie foto's! <3

• 20 Oktober 2014 - 18:01

Arietta:

prachtig! en wat een mooie foto's!